I Love iPhone

iPhone hírcsatorna és Apple lubickolás

Címkék

a38 (1) alkalmazás (1) állvány (1) app (1) apple (4) billentyűzet (1) ceo (1) ebay (1) edovia (1) egér (1) ékszer (1) fényképező (1) fotó (1) google plus (1) gyémánt (1) htc (1) icloud (1) ipad (2) iphone (7) iphone 4 (1) iphone 5 (2) lemondás (1) lg (1) mobileme (1) mobilpiac (1) motorola (1) nokia (1) optika (1) retro (1) rim (1) samsung (1) skype (1) sony ericsson (1) steve jobs (2) tervek (1) tok (1) touchpad (1) Címkefelhő

Friss topikok

Facebookon

iPhone poetica

Nekem van egy iPhone 4-em. Szeretem. Gondoltam megosztok dolgokat, amik az iPhone-hoz kapcsolódnak.

2011.07.20. 10:40 spinant

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveiphone.blog.hu/api/trackback/id/tr153082737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.08.04. 07:55:34

Nekem is van, én is imádom :)
Írhatnál majd ingyenes app-okról, pl. én szeretnék rá egy "excel" app-ot... ingyen :)
de még nem találtam meg a megfelelőt...

a docs.google.com megy rajta, de még nem teszteltem rendsen :) ..és ahhoz meg ugye kell net..

spinant · http://miabuzz.blog.hu 2011.08.04. 09:28:37

Sok poszt-ötlet van a fiókban. Én is szeretnék jó sok appról írni. Hamarosan érkeznek ;)
süti beállítások módosítása